torek, 18. februar 2020

50 v februarju







Naj fotografije povedo svojo zgodbo.

Vsak začetek se nekje začne in vsako desetletje zahteva nov vpogled. 
Ko pa Abraham potrka na hišne duri,
se ne izogneš inventuri.

Naj bo zdravje ti sopotnik,
sreča kot mala vreča na desni rami, ob levi ljubezen naj te spremlja in v srcu naj se utrne tista srčna želja, ki notranje tli in ob jubilejih dozori.

Za našo sosedo!
Vse najboljše.

Knjigico, voščilnico prijavljam na naslednja izziva:


Vse dobro,
Tamara

9 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica v obliki knjige. Zelo mi je všeč oblika in seveda tvoja prikupna Tilda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Toel pa je mojstrovina - všeč mi je oblika in seveda tvoja Tildika :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica, všeč mi je ta oblika knjige :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ob pogledu na to lepotičko sem ostala brez besed. :-) Krasno si okrasila "sredino" knjige. Kazali sta super dodatek. Kombinirala si krasne barve. Od mene dobiš stoječe ovacije. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. What a beautiful creation you have made.
    It's great that you participate in our challenge.
    Good luck and we look forward to seeing you again next time.
    Hugs Bianca.
    DT Simply Magnolia Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna srčkana Tildka. In čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    OdgovoriIzbriši
  8. What a great mini book!!! I love all the details you put into it!!! Thanks for joining us this month at Simply Magnolia, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.