ponedeljek, 2. december 2019

Gaia 8

Čez dva dni, bo naša dama praznovala 8- mi rojstni dan.

Letošnje leto je zanjo posebno,
v šoli prve ocene,
prvič po rojstvu v bolnišnici,
prvič,...

Ko sem jo vprašala kakšno voščilnico si letos želi mi je odvrnila tresočko in muco bi.

No pa je mama zavihala rokave,...






Za v šolo sva skupaj naredili:









Prijeten dan še naprej :) medve pa v priprave za praznovanje

Gaia in Tamara

6 komentarjev:

  1. Uau, iz vošçilnice kar sije ljubezen:)! Super si sestavila tresočko za tvojo osemletnico! Darilca za v šolo pa tudi izgledajo super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna voščilnica in super darilca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oppa tole pa si fantastično naredila za tvojo malo navihanko :). Všeč mi je ideja z lizikami - fore s torticami pa res še nisem videla. Čestitke mali princeski z anjen 8. rojsni dan :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim vama veliko ustvarjalnih užitkov pri pripravi na rojstnodnevno zabavo. Čudovita voščilnica in krasna ideja za darila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obema želim nepozabno rojstnodnevno zabavo, Gai pa vse najboljše za rojstni dan. Uf, se spomnim, da je bila še dojenčica in ti na porodniški, ko si pričela pisati blog. Kako čas hiti!
    Čudovito, ljubko in nežno voščilnico si izdelala tvoji princeski. Darilca za sošolce so čudovita in domiselna.
    Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitka je tako krasna!
    a poklončiči su preslatki!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.