torek, 24. september 2019

Večni da


Anja in Jernej sta danes že mož in žena.

Na poročni dan, pa ju vežejo sladki spomini.





Poroka je bila v smetanovi in beli barvi. Knjiga, kjer mladoporočenca začneta pisati skupno pot na drugačen način, pa se mi je zdela na mestu.

Za izdelavo sem uporabila:
Magnolia poročni par, štampiljko
Nože: Doohickeys, Magnolia, Najlepši par črke, 
Rayher polperlice
Tedi trak in kovinski dodatek para
Barvala sem z Distressi
Papir je domača stara zaloga
Bleščice

Knjigo voščilnico prijavljam:


Prijeten dan
Tamara

4 komentarji:

  1. Čudovita knjigica, ki bo lep spomin na nepozaben dan. Všeč mi je nežna barvna kombinacija. Super si jo sestavila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kako je prefinjena in ljubka obenem. Čudovito si uporabila črke ob straneh!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja s črkami in res lepa knjižica za skupen nov začetek :).

    OdgovoriIzbriši
  4. What a lovely weddingcard Tamara ♥
    Thanks for playing with our challenge at Crafty Sentiments Design
    Hugs from Elin

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.