sreda, 10. julij 2019

Prihodnost jasno kaže 🏝


Pozdravljeni,

danes z mojim dragim praznujeva 15 obletnico poroke.

A še bolj, kot to smo vsi v pričakovanju morja,sonca, ....dopusta.

Prijateljica je imela pred dnevi rojstni dan in zanjo sem naredila škatljico z voščilom ter darilom, ki vam jo ponujam pred odhodom na ogled. Malce mistična, a ona že ve zakaj.

Prihodnost je jasna, čas je za odmik, oddih.







Tamara

7 komentarjev:

  1. Čestitke za obletnico, naj vajina povezanost traja in traja!
    Darilo za prijateljico pa tako zelo cart, mehka, nežna, barvita! Zelo mi je všeč.
    Tudi tebi želim lepo poletje, naj se nabere veliko nepozabnih srčnih spominov, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke ob obletnici! Naj vama bo vedno lepo. <3
    Škatla za prijateljico je res mistična v tej barvni kombinaciji. Všeč mi je mala šlogarca Tilda.
    Uživajte na dopustu! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam za obletnico. Naj jih bo še zeeelooo veliko!
    Uh, kakšna voščilnica/darilo. Prekrasno.
    Dopust pa imejte maksimalno lep!

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskrene čestitke ob vajini obletnici in naj vama leta tečejo v znamenju ljubezni.Uživajte na dopustu in svoje misli napolnite s pozitivno energijo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke ob obletnici. Ta voščilnica s škatlico je pa fantastična. Super narejeno!

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitke za obletnico in naj bo ljubezni polno še naprej. škatlica pa da dol padeš in te barve!
    upaa, da ste se imeli oziroma se imate na dopustu lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.