petek, 31. maj 2019

You are my sunshine


Jutri bo praznoval v naši družini naš najstnik, dolžna pa sem še objavo voščilnice mojega moža ob minulem majskem rojstnem dnevu:






Čisto so me prevzele te tag voščilnice, ki sem se jim v tem mesecu posvetila. Očitno je namenjena bikom in bikicam.
Tale z lesenim dodatkom doma, pomeljivim napisom in kužkom je nastala za mojega moža. Tudi darilo sem mu aranžirala na podoben način. Predvsem sem vesela, da sem končno uporabila blok papirja, ki sem ga že dolgo ogledovala in premišljevala kaj naj z njim.

Imejte lep zaključek maja in nežen vstop v mesec junij.
Upam, da nas bo pozdravil s soncem
Tamara


5 komentarjev:

  1. This is adorable and I just love the kitty
    Thank you for entering the DL.ART THANKFUL THURSDAY challenge #243 “Coffee, tea and/or chocolate”. Have a blessed day
    DIANA L.

    DL.ART
    http://dianamlarson.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Res super oblika voščilnice. Krasen motiv in barve. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tag voščilniceso prav fletne in verjamem, da si se zaljubila vanje. Za moža si se fantastično potrudila :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. Super si vse skombinirala. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.