petek, 14. december 2018

Adventni koledar 14.12.2018

Petkov pozdrav,


skoraj sem vam pozabila pokazati krasne izdelke iz letošnjega šolskega bazarja.


Odpiram petkov paketek



Danes vam ponujam na ogled voščilnico z angelsko glasbo.







Voščilnico prijavljam na izziv All about Magnolia
(Lansko leto sem bila 2x nagrajena, a žal nikoli prejela nagrade, pa tudi lastnica mi ni odgovorila na mail-a ker je čas odpuščanj-pustimo zadeve, naj jim Tilda eno zaigra :))
All about Magnolia challenge#38-all-about-wings 

Prijeten konec tedna
naj vas čuva vaš angel.


Tamara

1 komentar:

  1. Prav zanima me kakšno zgodbo boš lahko sestavila z vsemi pripomočki v advenntem koledarju... Angelček pa svetoven :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.