petek, 7. september 2018

Flower Shop Tilda za sestro Tanjo

Petek je!

Rojstni dan moje edine in starejše sestre.

Čas za čisto svežo, še toplo CAS voščilnico. Potem pa voščit. Zagotovo je ne bo pred prejemom videla :)

Ljubiteljica vrtnarjenja in rož je ta moja sestra, to meni žal ali na srečo ni  bilo v zibko dano ali skozi leta pridodano. 
Rože imam sicer rada, a rokovati z njimi, jih negovati pa žal ne znam. Ampak zato imam starejšo sestro, ne?

Samo zanjo, 






Kljub razliki v letih in različnih talentih skupaj stopiva, ko je hudo in takrat, ko je lepo. Kar je vmes je pa za prijatelje.

Za izdelavo te Tilde z orhidejo v rokah, in cvetom tam pod srcem sem uporabila izdelke:
Go create, Najlepši par, Rayher, Ustvarjalni dotik, Magnolia, Distress inke, markerje, Stickless bleščice, Tedi papir in polperlice.

Izdelek prijavljam :


Prijeten konec tedna
Tamara

12 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica. tudi jaz nima roke z arože, da te potolažim ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Prepričana sem, da bo sestri polepšala dan. Vse najboljše še z moje strani. :)
    Za rože sem pa jaz tudi "čisto mimo" - jih varujem tako, da jih nimam, ker pri meni (žal) ne bi dolgo zdržale. :$
    Pa pa

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow Beautiful card thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a pretty card; love the colors and the cute stamp:-)
    Thanks for scrapping with us at Krativ Scrapping.
    Best wishes from Sigrid

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely card! Thanks for joining us at The Ribbon Girl anything goes challenge x

    OdgovoriIzbriši
  6. wow!! Thanks for joining us at Magnolia Forever Challenge blog. Very nice and Good luck!
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a lovely card! Tilda holding a flower is too cute. Love the unique frame shape too. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    Marge
    ×

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica. Krasen motiv si uporabila. Vse najboljše tvoji sestri! Tebi pa v tolažbo, da tudi jaz nimam občutka za rože. :-(

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely card Tamara - Magnolia images are always so great. And it's wonderful to see you in the Playground again!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  10. So cute! I don't know your language but I hope your sister will so happy! Thank you so much for joining us at Magnolia Forever this month! Hugs, DT Myry

    OdgovoriIzbriši
  11. Your card is gorgeous Tamara ♥
    Thanks for playing along with us at Magnolia forever
    Hugs from Elin

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.