torek, 9. januar 2018

GDT Deep Ocean Challenge (Reinder Forest kit)

Naša soseda Sonja bo konec meseca praznovala lep okrogel jubilej.
Striček Abraham že potuje proti njej in odštevanje dni do D dneva se je že začelo.

Za Izziv Deep Ocean Challenges sem bila v letu  2017 povabljena, če bi sodelovala na prihodnjem izzivu, kot gostja. A se je nekaj s pošto zalomilo in tako sem sprejela, da bom gostja na  1.izzivu v tem letu. . Biti nekomu v inspiracijo je res nekaj posebnega.

Za ta poseben izziv, ki nosi naziv Nekaj novega,... sem pripravila voščilnico, ki vam jo ponujam na ogled.

Kaj je na njej novega?
Rainder Forest kit-nove Magnoline štampiljke izdane posebej na Magnolia day

Za izdelavo sem še uporabila:
Nože: Spellbinders, Najlepši par, Rayher Tina Baša, Magnolia
Doily, rože, trak na kvadratke,polperlice, juto s čipko, črke, tag, lepila
Barvala sem z Distress inki, markerji
sneg Gesso
bleščice Stickeless,...
sledilo je

maskiranje, barvanje, sestavljenje, lepljenje, fotografiranje...vse kar ste pri meni vajeni.







Upam, da se izzivu, ki je globok, kot ocean pridužite tudi vi z novimi stvarmi. Tukaj je povezava na njihov deep ocean 172 izziv -something-new

Srečno pri žrebu.


Prijeten torkov dan še naprej in naj bo teden prijeten :)
Tamara

21 komentarjev:

  1. Jej, kako simpatična štampiljka in čudovita voščilnica. Čestitke za gostovanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful design and project. Thanks for your comments while I was absent.. Have a good start to the New Year.xx[aNNie]

    OdgovoriIzbriši
  3. So sweet, love the lavender color you used. Sending hugs across the ocean.

    OdgovoriIzbriši
  4. A super creation for our 'Something New' theme at Allsorts, many thanks for joining in.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  5. vsaka tvoja tilda je paša za oči, kako lepo si uskladila barve in dodatke, perfektna. pa še barvo leta si uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prečudovita, vsak detalj na voščilnici mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ljubka, ljubka....res si mojstrica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep apostavitev in krasno si zdrućila vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. This is gorgeous Tamara! I love the colours, the lilacs go so well with the kraft! Thank you for sharing with us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito si sestavila voščilnico. Vsi dodatki zelo lepo pašejo skupaj. Tildika je prav lušna v vijola oblekici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno sestavljena voščilnica. Vse na njej mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno voščilnico si naredila in jo lepo obogatila z vsem dodatki :-)) Tudi izbor barv je čudovit.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako prisrčna voščilnica. Vijola na kraft podlagi mi je zelo všeč. Krasna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Najprej čestitke za gostovanje. Zelo lepo in bogato voščilnico si sestavila.
    Hvala, da se družiš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepa je in všeč mi je lila pridih. Hvala da si se pridružila zimskemu izzivu pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  16. very cute love it!! thanks for joining us over at Magnolia-licious DT Kerri,

    OdgovoriIzbriši
  17. Sweet and adorable card Tamara...great colouring [aNNie]

    OdgovoriIzbriši
  18. Še ena kjut Tildica, super barvna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Prepričana sem, da je bila soseda zelo vesela te čudovite voščilnice. Meni je še posebej padel v oči ta mavrični napis. Kako lepo zaključi voščilnico. Super izdelek! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Čestitke za GDT in ja, tvoja voščilnica je pravljična, nežn a ahkrati ženstvena :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.