nedelja, 24. september 2017

Tilda with Umbrella Daisy for birthday

Nedeljski pozdrav. 
Jesensko deževje me je umirilo in zopet sem v svoji Ustvarjalnici ustvarjala. Rojstni dnevi so pred vrati in kar pošteno moram zavihati rokave, da izdelam dovolj voščilnic za moje drage slavljenke tako iz naše deželice, kot onkraj luže.

Tale mora jutri na pot, da bo prispela pravočasno na cilj. Glede na vreme v zadnjem času sem izbrala motiv Tilde pod cvetnim dežnikom marjetice.









Za izdelavo sem uporabila izdelke proizvajalcev ali iz spletnih trgovin: Craftheaven-Magnolia,Stickless, Najlepši par-Tina Basa za Rayher ovali, krogi,Ebay-Go create, Mavelu-Distress markerji, Rayher -Leabilites, osnove eko za voščilnice, rjava vrvica, Bazar-vrtnice, rožice, čipka,Tedi-srček,dekorativni papir

Voščilnico prijavljam:

Prijetno nedeljo,
in uspešen nov delovni teden
Tamara

9 komentarjev:

  1. Your shaped card is so adorable, Tamara! She looks like a doll under her pretty daisy umbrella!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  2. krasen izbor barv in dodatkov, prečudovita je, tako kot je moja doma :))) - najlepša ti hvala, nekaj posebenega jo je držati v rokah!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica! Zelo lepo si jo okrasila. Tildika pa je svetovno pobarvana. Tudi oblika ji paše. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. This is so cute!! I have her sitting waiting to be colored up myself! Great idea with adding the glitter to the flower. CUTE! Thanks so much for joining us for this month's challenge at Noor! Design UK "Layers". Good luck! Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for joining us at Simply Magnolia
    Dt Maria

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.