četrtek, 10. avgust 2017

Album za spomin

Pozdravljene blog prijateljice, blog prijatelji.

Še sem tu, a zadnje mesece ne preveč aktivno. Odločila sem se, da je čas, da zopet pokažem in objavim kaj počnem na mojem blogu.

Pred 4 dnevi sem praznovala skoraj okrogli rojstni dan in ob tej priložnosti bi se rada zahvalila dekletom, ki me niso pozabila.
Presenetile ste me s svojimi pošiljkami. Hvala iz 💖 vsem skupaj in vsaki posebej. Sonji, Tini Z.,Mojci, Renati in Jasmin.

Objavljala res nisem, kar pa ne pomeni, da nisem ustvarjala.
Za sodelavko, ki se je preselila v Katar sem izdelala album, v katerega smo skupaj z ostalimi sodelavkami izbrale fotografije naših druženj, pripetljajev in dogodivščin.
Notranjost je naša skrivnost, zunanjost pa na ogled vsem.








 Izdelki bloggerk: Še enkrat hvala!!!

Brez Magnolinih štampiljk ne gre 😉,

Album prijavljam na naslednje izzive:

Pozdravljeni do prihodnjič
vse dobro
Tamara😊

8 komentarjev:

  1. Vse najboljše tudi od mene, čeprav prepozno, pa vseeno iz srca.
    Čudovit album si naredila. Všeč mi je krasna okrasitev!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit album za lepe spomine.
    Vse najboljše.

    OdgovoriIzbriši
  3. What a gorgeous album, thank you for joining us at Midweek Magnolias for our ‘Pretty in Pink’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovit album. Zelo lep spomin bo. Pa vse najboljše ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, kako lepo, pa še takšnega peščenega ozadja, krasen tvoj slog.

    OdgovoriIzbriši
  6. A stunning project Tamara.
    Hugs
    Kuni

    OdgovoriIzbriši
  7. Adorable album. I am sure she will love it. Hugs across the ocean. And I send you a happy belated birthday wish.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.