ponedeljek, 18. julij 2016

Sunbathe Tilda Seaside 2016 summer collection

Čas poletja je,
čas za dopust,
poletni odklop!

Čas za osvežitev 
čas za veter v laseh
vabi
sonce, morje!

Čas za  novo kolekcijo štampiljk. V moji družini je teh Tildik in Edwinov kar veliko. Se jih kar bojim prešteti. A kaj ko so mi tako všeč, da se vedno znova zagledam v kako in potem saj veste,...

Sunbathe Tilda me je navdušila, zato je sledilo vijolično-modro ustvarjanje:



Za izdelavo sem uporabila:
3 različne Design papirje
Magnolia Tilda štampiljko Seaside Tilda
štampiljko Ti si moj sonček Mavelu
Nožke: Najlepši par, Marianne design, Spellbinders
čipko
trak
bele polperlice
rožice
Sickless Diamond

Pred pričakovanim čofotanjem v morju
prijavljam voščilnico na naslednje izzive:

Lepo toplo poletje!!!
Tamara

21 komentarjev:

  1. Kako je krasna, pa ti dodatki, sploh leseni in barve...

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je zelo lepa in uporabila si krasne barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa. Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. lp.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava poletna, tudi meni je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous card and flowers!!!
    Hugsss, Gaby

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna štampiljkica in zelo lepo pobarvana. Jej, japonkice so pa tudi zakon. Res kjut. Dobro si vse skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastic card Tamara.
    Hugs
    Kuni

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh what a fab creation. So cute and funny - your card makes me smile! Pretty colours, sweet image and a amazing design! Very great done!

    Thanks for playing along with our Friendship Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *GDT* Friendship Challenge
    *DT* The Sketchy Challenges
    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako prikupno morsko voščilnico si naredila :-)) Tildika je zelo simpatična in kor vedno lepo pobarvana :-)) Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh so lovely card, fab design !
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  11. Bi pa bilo zanimivo znati, koliko Tildik in Edwinov imaš. :-)))Čudovito poletno voščilnico si ustvarila. Motiv je taboljši. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Gorgeous card!!!!!

    Thank you for joining with us on Magnolia Forever challengeblog.

    Hugs Bianca DT.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prečudovita zelo lepo si jo sestavila :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nice creation, beautiful colours, thanks for joining us at the challenge Friendship...

    greetings Bea(DT).




    OdgovoriIzbriši
  15. Eine wunderschöne Karte hast Du gezaubert mit so vielen tollen Details. Gefällt mir sehr gut. Danke für Deine Teilnahme an der Friendship Challenge.
    Liebe Grüsse Daniela

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepa morska Tilda. Všeč so mi uporabljene barve.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  17. so sweet and wonderful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    OdgovoriIzbriši
  18. Tamara this is just pure gorgeousness. Loving the purple and blue and scrumptious flowers.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.