ponedeljek, 18. januar 2016

Kolendarček za celo leto

začenši z januarjem.

Ob pripravi voščilnice so me prevzeli spomini in v ušesih mi je odzvanjala lepa pesmica,ki mi jo je nona pela,....

.....majhna sem bila, piške sem pasla, piške so čivkale, jaz pa sem rastla,....

...no pa sem zrastla, a v meni se še vedno skriva mala deklica, ki je na velikih travnikih nosila malim piškam dobrote in se po travnikih podila.

Hitro čas beži, leta kar minevajo, kot se menjujejo lističi na koledarju, že smo čez 1/2 meseca.
Sprejmite moje opravičilo, ker ne komentiram pogosto vaših objav, časa mi tudi za ustvarjanje zmanjkuje, a ko se sprostijo zadeve doma-nadoknadim. Pokukam pa tudi na vaše bloge in nekatere ste izjemno ustvarjalno štartale v leto 2016, kar tako naprej.

Sedaj pa k moji Tildiki in njenji kokoški-petelinčku. V tem letu verjamem, da si vsi želimo predvsem miru. Takšnega v srcu, duši, svetu.



Za izdelavo sem uporabila:
Magnolino štampiljko Tilda with Cockadoodledoo the Rooster
prozorno štampiljko vitice
za barvanje Distress inke, reinke, markerje
Noži: Spellbinders ovali, petite ovals, Doohickeys ograja, pav
čipka
perlice
diamantki
koledar Rayher
lesen dodatek
rožice
Stickless in glitters
design papirji z vzorcem in brez, Montival aquarel za odtis
Cuttlebug, lepilo

Prijavljam na naslednje izzive:
midweek magnolias#129-new-crafty-stash-new stash is Magnolia older stamp, but I used her first time and my new stash is wooden word peace and stickless yellow and green with bling 


Odela sem jo v tople, skoraj jesenske barve,
no na koledarju tudi do tja še pride,
listek za listkom
nova zgodba se piše,
naj vaše srce zraven še kaj nariše.

Srečno v nov teden 
s sončkom
in nasmehom
Tamara

25 komentarjev:

  1. Great card!!!
    Hugsss, Gaby

    OdgovoriIzbriši
  2. O, zelo lep koledarček! Si me spomnila na to pesmico :), tudi jaz sem jo imela rada... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep koledarček, prečudovit! Kako ga bo nekdo vesel. S to pesmico si me spomnila tudi na mojo malo navihano prvošolko... obožuje kokoške - jih imamo doma. So v šoli morali pripraviti govorni nastop "Moja najljubša žival" in so vsi opisovali muce, kužke, zajčke... moja Nives pa kokoš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful. Colours design are just gorgeous.x
     {aNNie}

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen koledarček si naredila v stilu Tildide :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh nice creation ! always so fabulous details !
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasan je kalendar, voljela bih ga sebi napraviti samo me zanima kako si složila sam kalendar? To je kupljen gotov ili si ga printala pa ljepila?
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valentina,ovo je spreman kalendar. Pusti mi na email tvoj adress pa ti saljem jednog.

      Izbriši
  8. ooo, kakšen lep koledarček in te male rožice so mi tako všeč ... pa čisto posebna tildika, res.

    OdgovoriIzbriši
  9. Waw, prekrasen koledarček.Lepo si ga sestavila,Tildico pa več kot lepo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen koledarček si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav si napisala. Tudi sama si želim predvsem miru...
    Tvoj koledarček s Tildiko je čudovit. Super pobarvan motiv in krasni dodatki. Čez vse leto bo lep okras na mizi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful creation.
    Thanks for sharing at Simply Magnolia, and good luck.

    Hugs,
    Merlina

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovit koledarček, prelepo sestavljen.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lep koledarček. Naj bo tako veselo in lepo vsak mesec v letu 2016. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. What a Wonderful creation Tamara..I LOve your sweet Tilda.
    Such pretty embellishments too.
    Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  16. Your calender is so beautiful. Love the pampers ❤️.
    Hugs andrea

    OdgovoriIzbriši
  17. Hi! This is a beautiful Project. Gorgeous details.
    Thank you also for joining our All About Magnolia Challenge and good luck!
    Hope to see you next time again... Irene Mendes DT

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasno voščilnico s koledarčkom si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  19. Cudivit okras za na ustvarjalno mizo si naredila. Ce bo letos mir in zdravje bo tudi ostalo prislo na okoli :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Super je. Ta tilda je meni precej ljuba!
    Hvala, da si se nam pridružila na magnolia-licious izzivu!
    lp, t.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.