petek, 22. avgust 2014

300 objava .....čas za sladkanje....candy time

Tale okrogla jubilejna objava prinaša ustvarjalne sladkarije.
Naprošam pa vas tudi, da 
mi pomagate pridobiti 200 spremljevalcev.

Kdo lahko sodeluje?
a.) kdorkoli, ki je že moj spremljevalec (če še niste lahko postanete, a le če so vam moja dela všeč)
b.) kdor na svoj blog prenese slikico z napisom 300 objava pri Tamari
c.) ter pod tole objavo pusti svoj dragocen komentar

d.) Bonbonček bo izžreban takoj, ko se na mojem blogu registrira 200 spremljevalec, 
v kolikor pa ga do konca novembra ne bo, bom darilce s pomočjo moje "strelke" izžrebala 01.12.2014. Ime srečnice/srečneža pa objavila do 06.12.2014
Vsak mesec  bom dodala prvotnemu bonbončku še kakšno ustvarjalno sladkarijo.

e.) Bonbonček bom poslala kamorkoli po svetu, tako da lahko sodelujete vsi!!!


Kaj vas čaka?
Happy Birthday trak 4m
Charms Marianne Design
Snojesjes štampiljka HM 945
Lepilni trak za ustvarjanje obojestranski
Perle na traku
Najlepši par nožki TZB22
Štampiljka Magnolia The day before Christmas
in še kaj,...

SREČNO
in hvala za vse vaše dragocene komentarje,
hvala vsem tistim, ki me že spremljate
ter draga/dragi nov/a spremljevalka/spremljevalec hvala za odločitev, da boš spremljala/spremljal moj blog z imenom  
Tamarina ustvarjalnica.


Veliko svetlobe
in vse dobro vam želim
Tamara

42 komentarjev:

  1. Uwauu...hja...ta številka pa prinaša za sabo ogromsko ustvarjalnih izdelkov, idej, truda in predvsem vztrajnosti. Čestitam za 300 objavo in hkrati ti želim čim več spreljevalcev, ki bodo na novo odkrili tvoj blog. Vem, da jim ne bo žal. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara čestitam! 300 objav je waw številka, sploh če pomisliš koliko izdelkov/idej stoji za tem :). Ne dvomim, da ti bo uspelo doseči 200 spremlejvalcev, saj si tvoji izdelki zaslužiujo vsako minuto časa za pregled tvojih objav. Naj ti ustvarjalenga navdiha nikakor ne zmanjka, sedaj pa šibam lepiti tvojo sladko dobroto na moj blog :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ijuuu 300 -ta objava,zavidljiva številka,kapo dol.Iskrene čestitke in ob enem veliko ,veliko spremljevalcev,saj tako je vsaj delno poplačan trud ,vztrajnost,ustvarjalnost,kreativnost pa še kaj bi se našlo.Pa seveda zelo dober občutek je,daje ti notranjo samozavest in zadovoljstvo.To pa je glavno.Da pa sploh ne govorimo o tvojem čudovitem bonbončku,za katerega se postavim v vrsto.Veliko ustvarjalnih idej ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello, I love your cards, I am looking for a new Dt http://paradiseofstamps.blogspot.fr/2014/08/call-dt.html
    il y a 10 minutes
    it is 1 card per month, you can use all the stamp and theme anything goes with a twist
    Laurigami

    OdgovoriIzbriši
  5. How sweet of you. Wishing you all success in reaching your goal my friend. I am already a follower and I will post your goodies on my blog. Have a Blessed day, DIANA L.
    dianamlarson.blogspot.com
    http://dianamlarson.ctmh.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Tamara let's help you reach over the 200 mark...I will post this onto my side bar and good luck.xx
    ♥aNNie The Journey is the Start

    OdgovoriIzbriši
  7. Tamara čestitke za 300-tu objavu.Želim ti još mnogo divnir radova i ovjava. Prediivan bonbon si pripremila. Pratim te već od prije, komentar pišem, sad još i lijepim sliku na moj blog.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke Tamara, za 300-tko pa stoji toliko dela in toliko ljubezni do ustvarjanja, da resnično zaslužiš vse pohvale in verjamem, da tudi ne bo težko zbrati skupaj 200 spremljevalcev. Jaz sem kljub svojim letom v tem še tako rosna, da vem, da tega ne bom mogla nikoli doseči, sem pa toliko bolj vesela za vse vas, ki ste še mladi, z veliko idejami in ustvarjalne energije tako da - uspešno in veselo naprej in naj se ti stotke množijo. Lep pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za 300. objavo. Ob tvojem ustvarjalnem zagonu verjamem, da jih bo še veliko. Veselo ustvarjanje še naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  10. A very sweet Candy. I become of course this one help and Candy interlink with me.
    Hugs
    Kuni

    OdgovoriIzbriši
  11. Oj Tamara...čudovit bonbonček si pripravila!!! To pa ze itaq veš, da te spremljam odkar sem stopila v ta čudoviti papirčkast svet. Veš tudi, da sem nad tvojimi izdelki navdušena in upam, da bom kdaj motivčke tako krasno barvala kot jih TI ;))) Z veseljem tvojo objavo delim v mojem ustvarjalnem vrtu in seveda drzim pesti - ZASE ;)))
    Eno prijetno nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  12. Tamara, čestitke za veliko okroglo številko, to pomeni da si zelo ustvarjalna :-)) Rada pridem na obisk!

    OdgovoriIzbriši
  13. En velik ČESTITAM za toliko objav. Glede na to, da si ti moja prva "stranka", ki si me kliknila, ko sem začela z ustvarjanjem, se ponosno poštempljam pod to objavo. Izdelki so vedno (poudarek je na VEDNO) čudoviti in zavidanja vredni. Želje za naprej - veliko objav in upam, da boš zbrala več kot 200 spremljevalcev. čao

    OdgovoriIzbriši
  14. Vau, Tamara, čestitke za tristotko! Vidim, da izpolnjujem vse pogoje za bonbonček pri tebi, zato se pridno postavljam v vrsto :-)). Takoj grem zalepim slikico s povezavo na svoj blog. Želim ti, da kmalu pridobiš 200-tega spremljevalca in da nas še naprej razveseljuješ in razvajaš s svojimi krasnimi izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hallo Tamara, I am a new follower!
    Your candy is yummy, thanks for the chance to win!! I put the picture on my sidebar.
    http://volidicarta.blogspot.it/
    Your cards and projects are very sweet and creative, I will follow gladly your posts, with Google translator :-)
    Congrats for your goal and good luck for your target!

    OdgovoriIzbriši
  16. I forgot: I follow your blog by blogovin. Is it all right?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I have a goal to rich 200 followers, but also bloglovin counts, good luck
      Tamara

      Izbriši
    2. Ok, thanks Tamara ! Good luck to me... and also to you for your target! :-)

      Izbriši
  17. Tamara,z veseljem prihajam k tebi na obisk.Ob tvojih izdelkih nemalokrat ostanem brez besed.Čestitke za tako lepe in številčne objave.Naj te ustvarjalni duh še dolgo ne zapusti.
    Želim ti lep dan:)
    Urška

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke za 300 objav. Z veseljem je bilo pogledati toliko lepih izdelkov.
    Menim, da ne bo težko doseči število 200 spremljevalcev. Saj si tako lepe izdelke vsakdo rad ogleda.
    Želim ti še mnogo ustvarjalnih idej še naprej.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  19. Lepa okrogla številka. Res si bila pridna in upam, da jih bo še vsaj 10x toliko. Rada se ustavim na tvojem blogu in občudujem tvoje krasne čestitke. Moram povedati, da si od prvih objav do sedaj ogromno napredovala in tvoje "Magnolia" čestitke so vse lepše in lepše. Z veseljem ti pomagam pri zbiranju spremljevalcev in tvojo slikco delim na svojem blogu. Med tem pa se že postavljam v vrsto za bonbonček. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Tamara čestitke ob 300. objavi! Z veseljem spremljam in občudujem tvoje prekrasne izdelke. Želim ti še mnogo ustvarjalnih idej. Krasen bonbonček si nam pripravila. Že hitim lepit slikco na moj blog. Pozdravček do naslednjič!

    OdgovoriIzbriši
  21. Tamara iskrene čestitke za sladko 300 objavo! Želim ti obilo lepih ustvarjalnih trenutkov & užitkov, ki jih nameniš ustvarjalnim uricam. :) Svojim izdelkom daš svoj posebni pečat ter veliko merico osebnosti tistega komur je tvoj izdelek namenjen. Vesela & ponosna sem vsakič, ko mi podariš del svoje ustvarjalnosti & svoj dragocen čas, ki ga nameniš izdelavi svojih umetnin! Srečno še naprej vse do 3000 objave! :)**

    OdgovoriIzbriši
  22. Čestitam na 300 objavi!
    Hvala na prilici da osvojim ovaj predivni bombončič!
    Pratim tvoj blog duže vrijeme i predivni su mi tvoji radovi.
    samo tako nastavi.
    podjelila sam sliku na svom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  23. tamara, čestitam za tako lepo število objav. obenem pomislim, kje sem šele jaz. upam, da boš zbrala tudi toliko sledilcev. tvoji izdelki so res občudovanja vredni.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  24. Čestitke za 300. objavo ;) to je pa kar lepo število izdelkov, ki si jih ustvarila ;) želim-a ti še veliko kreativnih uric in veliko,veliko novih izdelkov in objav;)

    OdgovoriIzbriši
  25. Herzlichen Glückwunsch zum 300 Beitrag liebe Tamara. Ich wünsche Dir weiterhin ganz viele Kreative Ideen und viele Besucher. Deines Blogs. :))

    Liebe Grüße, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  26. lepa ustvarjanja ustvarjaš....večkrat pokukam k tebi...in vedno me pozitivno presenetiš...

    OdgovoriIzbriši
  27. Čestitke za 300. Krasen blog in izdelki...

    OdgovoriIzbriši
  28. Thanks for the candy Tamara! Hope you will reach 2oo followers soon. All the best!! Will post this on my blog :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Jetzt habe ich mich als Verfolger eingetragen. Und vielen Dank für die Chance, an diesem tollen Candy teilzunehmen.
    Liebe Grüße,
    Helke

    OdgovoriIzbriši
  30. Uf, sem pozna s komentarjem, vendar bolje pozno kot nikoli, pravijo. Ko si tole pisala, sem ravno ustvarila moj blog in se še nisem znašla. Čestitke za tako lepo število objav. Lp

    OdgovoriIzbriši
  31. Joj Tamara, ne morem verjeti, da sem tole spregledala! Še dobro, da si nas danes spomnila na bonbonček, grem takoj dodati slikico na moj blog. Rada te spremljam, imaš svoj prepoznaven stil in barvanje obvladaš u nulo. Čestitam za 300 objav!!! Želim ti, da dosežeš svoj cilj in nas še naprej razvajaš s krasnimi izdelki! Maja

    OdgovoriIzbriši
  32. Čestitke za 300objavo! Želela bi sodelovati vendar kot čisto nova v tem, ne vem kako bi se lotila naloge, če lahko malo pomoči :) lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  33. Čestitke za okroglo številko in še na mnoge, mnoge.

    OdgovoriIzbriši
  34. Tamara, ne boš verjela, da sem se lotila papirčkanja :) S tvojo pomočjo sem naredila prvi tagec in zdaj so me Tinine učne ure prepričale, da je za poskusit, saj papir je pri nas tako ali tako vedno prva izbira pri ustvarjanju z otroki :) Tvoj bombonček bi me razveselil, saj smo še zelo na začetku. Ustvarjaj še naprej s polno paro, kdaj nas še razveseli s kakšnim tutorialčkom, rada pokukam k tebi. Srečno, na še naslednjih 300 :))

    OdgovoriIzbriši
  35. Čestitke za 300 objavo. Ena čudovitejša od druge! Tudi bonbonček je super. Jaz sem namreč zelo sladkosneda.

    OdgovoriIzbriši
  36. Ooo kako si pridna :) jaz sem jih v skoraj sedmih letih zbrala le malček več :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Tamara čestitke za 300 objav. Ustvarjaš krasne izdelke in rada pokukam k tebi. Za sladek bonbonček se tudi jaz postavljam v vrsto :).
    Še 5x toliko!!
    Lep dan

    OdgovoriIzbriši
  38. Všeč so mi ljudje z jasnimi cilji. 300 objav pa je imresivno število. Čestitam. Ja, vizitka je pa super.
    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  39. Čestitke za tako veliko število objav. Že dolgo spremljam tvoje čudovite objave. V tvoje prekrasne Tilde sem kar zaljubljena, kaj takega sama ne bom znala nikoli narediti. Sedaj sem postala tudi tvoja spremljevalka, da mi več nič ne uide. Krasen bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  40. Čestitke ob (no sedaj je že krepko več kot) 300 objav-ah! Res so mi všeč vse voščilnice, posebej tiste, kjer so plasti papirja zašite s šivalnim strojem (še ena želja na seznamu, kaj se moram še vse naučiti!)
    Še tako naprej in na še naslednjih 300 (in še več!) objav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.