četrtek, 31. januar 2013

Poseben post

V zadnjem času je v mojem poštnem nabiralniku zelo veselo. 

Zelo vesela sem novih stvari in niti v sanjah si nisem predstavljala, da bom z ustvarjanjem bloga sklenila toliko novih prijateljstev širom našega planeta. Hvala vam iz srca, da ste me sprejele in da si me sprejel v ta svet ustvarjanih, če se lahko tako izrazim. 

Vesela sem, ko mi sporočate, da so vam všeč moja dela in upam, da vam z obiski in komentarji vračam vse dobro in lepo, kar mi namenjate tudi vi.
 Svoj blog Candy pripravljam za poletje-takrat praznujem rojstni dan in takrat bo natanko 10 mesecev odkar imam blog. Do današnjega dne vas je že 52 takih, ki ste se odločili spremljati moj blog - Hvala za to vašo odločitev in vsak obisk, pa tudi komentar, ki ste ga pustile/pustil v teh skoraj 4 mesecih odkar Tamarina ustvarjalnica ustvarja na polno.

No ta post bo malo daljši in brez voščilnice je pa s posebnim sporočilom in posebno zahvalo.
Di se mi je že zgodaj pridružila in njeno delo občudujem, kar nekaj časa sem potrebovala, da sem stopila in se opogumila, da se poigram na njenem igrišču http://pixiescraftyworkshop.blogspot.com/-obiščite njen blog, ne bo vam žal.
Me je pa pred tednom morda malo več nazaj razveselila s sporočilom, da mi z veseljem podari kar 3 Magnoline štampiljke, če želim. Seveda sem z veseljem sprejela njeno ponudbo-te štampiljke naravnost obožujem, kar ste najbrž opazili.
No in danes so tu pri meni-Di mi je priložila tudi prečudovito voščilnico. Di -NAJLEPŠA HVALA!!!


A niso čudovite?

Barvam jih s Promarkerji in kako vam pokažem v nadaljevanju:

Najprej koža: 

 


 


 

  


Potem lase:


 


 


In še oblačila in obutev:
 
 

 

 

 

 

 


Končni izdelek, v voščilnico pa jo umestim v prihodnjih dneh.
Majhen poklon od mene vam!

Di še enkrat HVALA!

Lep pozdravček in hvala za ogled tega posebnega posta.

Tamara

12 komentarjev:

  1. What a beautiful post for Di, Tamara! She really is a sweetie and she will love your thank you! Your coloring is brilliant; thank you for showing us how you did it!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara, dobre stvari se z dobrim vračajo in verjamem, da se ti vse te čudovite stvari dogajajo z razlogom... štampiljke so res lepe, pisane tebi na kožo...zelo lepo si pobarvala tildo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh wow - such fabulous colouring Tamara! So, so pleased you like the little gift and it makes you happy. Love and hugs, Di xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Congrats on your win, I think you did great coloring your new Tilda. I am sure she will love your finished card. Hope your doing well, Hugs

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo darilo si dobila :-) Hvala, ker si pokazala, kako barvaš. Morda se kdaj lotim tudi tega. Tudi meni je všeč ta blogerski svet. Lepo je, ko nekje, pa čeprav v virtualnem svetu,najdeš prijazne, pozitivne ljudi :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekasan poklon si dobla. Hvala na tutorijalu kako bojis. Čestitke na uspjehu koji si stvorila u blogerskom svijetu, samo tako dalje. Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Se popolnoma strinjam s Klaro :-))
    Lepo si prikazala barvanje Tilde!

    OdgovoriIzbriši

  8. YOU DID A WONDERFUL JOB WITH THE COLORING AND I ABSOLUTELY LOVE HOW YOUR CARD CAME OUT!! Have a great weekend my friend
    DIANA L.
    http://dianamlarson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh congrats, it' super !
    Your colouring is very nice !
    Have a nice week-end my friend !
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  10. Hallo Tamara,
    Herzlichen Glückwunsch zu so einem schönen Geschenk. Du hast einen wunderbaren Workshop mit den Pro Markern gemacht. Klasse.
    Liebe Grüße Carmen

    OdgovoriIzbriši
  11. Tebi gre barvanje super od rok...in HVALA za tutorial!! Tale blogerski svet je kot pravljična dežela... Povezan si z ljudmi, ki radi počnejo iste stvari kot ti in z veseljem pokukajo na tvoj blog in pričakujejo nove objave. Neverjetno, kako nas vse te pohvale in komentarji obiskovalcev bloga razveselijo in nam godijo. želim ti, da boš v tem blogerskem svetu spoznala še veliko krasnih ljudi, ki se ti bodo pridružili na tvoji ustvarjalni poti. Tudi jaz ti želim čudovit vikend. Pozdravček, Simona

    OdgovoriIzbriši
  12. Great colouring Tamara. Have a great weekend. Hugs Nina

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.